Jag berättar gärna om vandrande kassar


Anledningen till att jag har den här sidan och instagramkontot @vandrandekassar är att jag vill dela med mig av det genialiska konceptet till andra (synd att jag inte kom på det själv...). Målet är att alla ska en kasse i sitt kvarter att vara med i!

Därför blev jag otroligt glad när Karlstad kommun bjöd in mig för att berätta om kassarna som en del av deras inspirationsdag onsdag 24 mars. Det var så kul att få prata om vandrande kassar och sätta det i sitt klimatsammanhang  

Så nu har jag en färdig presentation på 20 minuter. Om du har ett sammanhang där du skulle vilja peppa för att fler startar vandrande kassar, bjud in mig! Jag kommer gärna och berättar. Det digitala gör det enkelt arr hålla kort presentation med frågestund. 

Maila gärna på sara.ytterbrink (@) gmail.com


Kommentarer

  1. Hej, tänkte starta vandrand kassar i Falun. Finns det en presentation som vi själva kan titta på eller är det tänkt att du ska vara med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Det finns ett inlägg om hur man startar upp en kasse, här på bloggen. På instagramkontot vandrandekassar finns också inspiration och FAQ. Skicka gärna ett mail om du vill komma i kontakt med mig för en presentation. Sara.Ytterbrink( @) gmail.com

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg